6.05.2019

Witamy nowego Łowcę Ciemności

Największym zwycięstwem jest to, które odnosimy nad nami samymi 





Imię: Nik Blacken
Wiek: 20 lat
Data urodzenia: 1999
Rasa: Nefilim
Charakter: Typ niepokorny, jaskiniowiec z miną pokerzysty i oczami bez wyrazu. Niezależnie od sytuacji zawsze zachowuje zimną krew. Jest zaradny życiowo. Stara trzymać się na uboczu, nigdy nie wypowiada się do końca na dany temat. Ostrożny, zdystansowany do otoczenia i ludzi. Oschły w obejściu, nie ufny w stosunku do ludzi. Jednocześnie ciepły, sympatyczny bawidamek.
Aparycja: Wysoki, dobrze zbudowany chłopak o czarnych włosach, brązowych oczach. Przeważnie nosi skórzane kurtki lub bluzy z kapturem, dopasowane koszulki, jeansy, trampki lub trapery.
Dar: Teleportacja. Posiada umiejętność teleportacji do miejsc sobie znanych od niedawna samochód jest jego domem i tam powraca z każdego miejsca. Nie panuje nad swoją umiejętnością, nie umie jej kontrolować. Potrafi teleportować się w miejsca znane sobie lub pokazane na planach, pocztówkach, obrazach
Zainteresowania: Wyznaje zasadę że trening czyni mistrza. Do tego wytrwale trenuje na siłowni, uwielbia pływać. Interesuje go motoryzacja lubi szybkość i ryzyko. Interesują go sporty ekstremalne, podnoszące adrenalinę. Jednocześnie lubi się bawić, tańczyć. Kocha zwierzęta i stara się zagłębiać wiedzę o nich.
Historia*: Niezbadane są wyroki Pana i ścieżki jakie wyznaczył nam, los, a życie pisze swoją własną historię. Na imię mi Nik urodziłem się bo nie miałem wyjścia. Po porodzie moja matka zmarła zostawiając mnie na łasce ojca, który w niedługim czasie znudzony moimi wiecznymi krzykami oddał mnie do bidula pod opiekę sióstr zakonnych. Tak więc dorastałem w klasztorze zawsze stojąc na uboczu. Obserwowałem inne dzieci, które bały się mnie i nie chciały bawić się w moim towarzystwie. Gdy miałem 15 lat na dobre uciekłem z bidula i zamieszkałem w opuszczonym, zrujnowanym domu. Utrzymywałem się z drobnych kradzieży. Kradłem tyle by móc przeżyć. Często konstruowałem pułapki w które łapała się drobna zwierzyna. W ten sposób znalazłem towarzysza jakim było wilcze szczenie, które jako jedyne z miotu przeżyło. Ramzes okazał się bardzo pojętnym szczeniakiem i wkrótce obaj staliśmy się najlepszymi przyjaciółmi i razem idziemy przez życie.
Rodzina*: brak
Orientacja seksualna: Heteroseksualna
Partner*: -
Zwierze*: Wilk o imieniu Ramzes. Bardzo wyrośnięty basior, chodzący zawsze za Nike'm.



Inne*: 
- sportowa czarna fura BMW i8

Inne Zdjęcia*:

Kontakt: login do howrse:  czaruś19  doggi game: Czarus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz