17.06.2018

Od Rayan'a CD Natasha

Zaprowadziłem dziewczynę do baru Davida. Jak tylko weszliśmy za baru wyszedł znajomy czarownik. Widziałem że patrzy nieprzekonany na przyprowadzoną artystkę. Przecież żeby jakoś zabłysnąć w Vegas trzeba być naprawdę dobrym. A czarownik na pewno nie wpuścił by do swojego baru amatora. Biznes to biznes. I wiem że nawet jak bym błagał czarownika który był moim dłużnikiem i tak nie zgodził by się na przyjęcie jej jeżeli mu się nie spodoba. Ale wiedziałem również że jak mu się spodoba dołoży wszelkich starań by ją chronić. Nadal nie wiedziałem co o niej myśleć. Była łowczynią to nie podlegało dyskusji ale jej bagatelizowanie zagrożenia, chodzenie bez broni przywodziło na myśl tylko to że dziewczyna nie ma pojęcia kim jest. Albo jest tak wyśmienitą aktorką. Mimo wszystko nie chciałem mieć jej na sumieniu i jak najszybciej chciałem pozbyć się odpowiedzialności jaką na siebie wziąłem w chwili kiedy udaremniłem atak samotnego wilkołaka.
Stałem obok czarownika i słuchałem ja dziewczyna gra i śpiewa. Miała talent ale nikt o niej nie słyszał. Dlatego spojrzałem na Davida.
- Jest dobra - przyznał czarownik
- Przecież nie przyprowadził bym ci byle kogo - odparłem
- Chcesz bym ją zatrudnił - stwierdził
- Sam mówisz że jest dobra - wytknąłem. Wiedział że popełnił błąd i że będzie musiał przyjąć dziewczynę nawet jeżeli nie jest wielką gwiazdą. Na razie. Przecież przez bar Davida przemyka się wiele ludzi jeżeli będzie tu grać systematycznie niedługo stanie się sławna. Chwile później muzyka zamilkła, a ciemnowłosa spojrzała na czarownika
- I jak? - spytała uśmiechając się.
- Jesteś niesamowita - wyznałem podchodząc do niej - David też tak myśli chociaż nigdy ci tego nie powie. Zatrudni cię ale będzie narzekał. Na pewno powie ci że zgłaszają się do niego o wiele lepsze osoby, a on je odsyła z kwitkiem itp. To manipulator więc nie daj się zwieść. Przyjmie cię i będzie całował cię po nogach jeżeli tego będziesz chciała. Więc nie daj wmówić sobie że jesteś beznadziejna a on jest wielkoduszny zatrudniając cię. I jeżeli chodzi o warunki. Na pewno nie schodź niżej niż 60 USD za godzinę i nie dłużej niż 3 godziny. Bądź kapryśna i stanowcza a będzie cię szanował. - pouczyłem 
- Od kiedy możesz zacząć? - spytał David podchodząc do nas
< Natasha?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz