31.03.2018

Od Nika cd Raven

Iluzja nałożona przez Raven była niesamowita no i naturalnie poszło mi lepiej niż sam mogłem się po sobie spodziewać
-Czemu tak szybko ją zdjęłaś? Nie było zagrożenia życia, dawałem rade
-Tyle w zupełności wystarczy skomentowała -no i mimo ekscytacji nie uaktywniłeś mocy  -dodała
-Ależ tak nawet 5 razy - zaprzeczyłem
-Przecież bym to zauważyła.
-Czasami to były setne sekundy czuje to i wiem kiedy to się dzieje z tym że dzięki iluzji trafiałem w punkt nie szedłem za tym co widzę a próbowałem zbliżyć się do źródła dźwięku . Dzięki tobie dostrzegłem że mogę rozwijać swoją moc i gdy nad tym popracuje będę w stanie ukierunkować ja na właściwy tor.
-Nie zapędzaj się tak Nik przed tobą jest jeszcze sporo pracy nad sobą
-Spokojnie dam rade teraz to wiem. Mogę tu wpadać czasami poczytać czy potrenować?
-Jasne nawet jak nas nie ma drzwi zawsze są otwarte chociaż w sumie tobie to nie będzie potrzebne uśmiechnęła się promiennie.
-To kiedy to polowanie? - dopytałem - i czy będę mógł w nim uczestniczyć?
Raven?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz