31.03.2018

Od Nika CD Alexis

Gdy przed drzwiami pojawiła się nawet urocza dziewczyna z bytem z piekła rodem, który przypominał kształtem ogromnego psa rozpływającego się i pojawiającego w ciemnej mgle, zapaliła się we mnie czerwona kontrolka. Roth również był przeciwny temu by dziewczyna nadal tu przebywała. Teleportowałem się za nią zabierając ze sobą Ramzesa, który oczywiście warczał zajadle.Wszystko było dziwne to że Raven w ogóle chciała z nią rozmawiać. To że dziewczyna odczytała przekaz zawarty na plakacie...Błyskawicznie wyjąłem sztylety gotów w każdej chwili ich użyć.
-Odczytałaś wiadomość, wiec jesteś łowcą. Masz dar tylko jedno mi się w tym wszystkim nie podoba twój pupilek jest demonem.
-Panuje nad nim całkowicie - odpowiedziała spokojnie dziewczyna zdziwiona lekko ze znajduje się za nią jednak głowy nie odwróciła.
-Teraz nad nim panujesz a co będzie jak to coś się zdenerwuje i zacznie atakować? Co wtedy powiesz mu do nogi i waruj? Uważasz że się ciebie posłucha? Bo mi się jakoś nie wydaje - skończyłem swój monolog i wtedy odezwała się Raven.
-Odpuść Nik i daj jej to wszystko wytłumaczyć. Porozmawiajmy spokojnie. Nik w zasadzie od kiedy ty trzymasz stronę mojego brata?
-Nie trzymam niczyjej strony nie należę do nikogo, ale skoro ja jestem częścią tej grupy to chyba należą mi się wyjaśnienia czy ty nie widzisz zagrożenia? Wytłumaczysz nam panienko - zwróciłem się do przybyłej dziewczyny - jak działa twój demon?
<Alexis?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz