1.04.2018

Od Raven cd Alexis

Byłam zachwycona że dziewczyna już od początku o wszystkim wie. Może to ona nauczy nas czegoś. Podeszłam do reszty i wyjaśniłam czego dowiedziałam się od niej.
-Orienell?- powtórzył Roth
-Tak braciszku, to jeden z aniołów strefy pasa ziemskiego- wyjaśniłam co raczej nic nie mówiło mojemu bratu- ech braciszku mógłbyś się bardziej przyłożyć do nauki. Jest 360 aniołów strefy pasa ziemskiego który odpowiada astrologicznemu zodiakowi. Orienell jest zwierzchnikiem osób z pod znaku byka.
-Moja siostra to chodząca encyklopedia- skomentował Roth.
-Wal się braciszku, a więc?
-Wciąż mi się nie podoba ten demon -odparł.
-Mi też -podtrzymał Nik.
-Ale nie możemy od razu jej skreślić bo za psa ma demona- upierałam się przy swoim.
-A więc dajmy jej szansę- poparła mnie Erika- wystawmy ją na próbę aby zasłużyła na nasz szacunek.
-Niech będzie- zgodził się po jakimś czasie Roth- a więc jaki plan?
Pytająco popatrzyłam na zebranych, szukając pomocy.
-Dobra niech wejdzie do środka, tylko trzeba zachować ostrożność, nic jej nie pokazywać, zabierzemy ją na polowanie, jakiegoś demona. Jak się spisze to zastanie- zadecydował Roth
-A jak nie?- dopytała Erika
-To umrze- odparł Roth bez cienia wyrzutów ale wiedziałam że tot tylko pozory.
-Wejdziesz- spytałam dziewczynę.

<Alex?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz